סטולן טרון - 3 קינגדומס | Stolen throne - 3 kingdoms - פנדה סיגרס, סקירה

בתור חובב סיגרים, לאחרונה היה לי העונג לנסות את הסיגר סטולן טרון – 3 קינגדומס.
אני חייב לומר שזו הייתה חווית עישון יוצאת דופן. זה הסיגר פרימיום בעבודת יד מתגאה בעטיף יפיפה, מה שהופך אותו לתוספת מדהימה ומרשימה לכל אוסף.
 
+גוף – מדיום 
עטיף - סומטרה
מילוי - ניקרגואה
אוגד – ניקרגואה
ניחוחותפלפל, תבלינים, קרם, שוקולד
 
גולת הכותרת האמיתית של הסיגר הוא פרופיל הטעמים העשיר והמורכב שלו.
כבר מהשאיפה הראשונה, תבחינו בתווי פלפל נועזים ואסרטיביים, אך מאוזנים היטב ולא משתלטים מדי. ככל שהעישון ממשיך, הטעמים מתפתחים ועוברים יפה, עם רמזים עדינים של עור, אדמה ומגע של מתיקות שמזכירה קרם וניל מתקתק.
 
הסיגר בנוי בגוף המבטיח כוח וטעמים משביעים, בעלי ניואנסים נהדרים ולא כבדים מדי. כלל שאנחנו מתקדמים בשלישי הסיגר, הטעמים ממשיכים להתפתח, להעמיק, ומציעים חווית עישון דינמית שלעולם אינה משעממת או חד פעמית.
 
אחד הדברים שהכי הרשימו אותי בסיגר
Stolen Throne 3 Kingdoms
הוא איך פרופיל הטעמים מתפתח ומשתנה לאורך העשן. בניית הסיגר נעשית במומחיות, עם משיכה מושלמת ואפילו הרטרו הייל לא עוקצני מידי ומאפשר לטעמים
.להתגלגל בצורה חלקה
העשן קרמי, חלק ובעל סיומת ארוכה המשאירה טעם מענג בחך.
השליש הראשון של הסיגר מתחיל עם הובלה של תבלינים בדגש על פלפל. בזמן בזמן
העישון ניתן גם להרגיש בניחוחות של עור ואדמה המוסיפים מורכבות לפרופיל הטעמים הכללי.
 
בשליש השני, תווי הפלפל מתחילים להתרכך מעט, מה שמאפשר לשאר הטעמים לתפוס את מרכז הבמה. תווי העור והאדמה הופכים בולטים יותר, ויוצרים חווית עישון עשירה ומספקת. העשן נשאר חלק וקרמי, והמשיכה ללא רבב, מה שמאפשר באמת להתענג על הטעמים.
 
בשליש האחרון, הסיגר באמת הגיע לשיאו. הטעמים התפתחו והעמיקו, והעשן משביע מאוד ומאלץ אותנו לשתות איזה משהו. המתיקות שוקולדית שהופיעה ברקע השליש הראשון מתחילה להוביל, ומאזנת בצורה מושלמת את תווי האדמה והעור. העשן נשאר חלק וקרמי עד הסוף, ומשאיר טעם לוואי מענג בחיך.
 
בסך הכל, סיגר הכס הגנוב 3 הממלכות הוא בחירה מהשורה הראשונה עבור כל חובב סיגרים. בהבניה חסרת הפשרות, המראה המדהים מבחינה ויזואלית ופרופיל הטעמים המורכב הופכים אותו לניסיון חובה לכל מי שמחפש חווית עישון מובחרת.
בין אם אתה מעשן ותיק או חדש בתחביב, הסיגר יוצא הדופן הזה בטוח ירשים ויהפוך לאורח קבוע ביומידור
חזור לPanda Cigars