שיעור מס 21 - איך להנות מסיגר שאין לנו קאטר

איך להנות מסיגר ללא קאטר
כמה פעמים כולנו מצאנו את עצמנו עם סיגר נהדר ללא קאטר.
איזה באסה זו...
נכון זה בהחלט מבאס אבל לא סוף העולם!!
ריכזנו לכם עמה שיטות לא קונבנציונליות כדי לעשן בכל מצב!

לדרמן או אולר
אנשים רבים נושאים כלי כזה לכל מקום שאליו הם הולכים מכיוון שהוא יכול להיות שימושי במצבים שבהם אתה צריך כלי פשוט כדי לסגור פינה. כדי לחתוך את הסיגר, החזק את הראש בחוזקה ביד אחת. החזק את הסכין ביד השנייה, הנח את להב הסכין במקום הנכון (מעל הקאפ) . סובב את הסיגר באיטיות, חתוך את העטיף עד בהקאפ מתחיל להתנת. אם אינך רוצה לעשות זאת בדרך זו והסכין שלך חדה מאוד, אתה תמיד יכול להניח את הסיגר על משטח קשה ולחתוך באותו אופן שבו היית פורס לחם. (פחות מומלץ!!!)

.

כלי מחודד
אם אתה באמצע שום מקום, תרימו איזה כלי חד ומחודד, בורג קטן, או אפילו ענף קטן. בעזרת החפץ המחודד, דוקרים את ראש הסיגר והנה הוא מוכן להדלקה (ממש כמו קיסם). אתם יכולים לאלתר כאן; ענפים חדים או דברים נוספים על הקרקע יכולים לעבוד.
עם זאת, לא משנה במה נשתמש, הקפידו לא לעשות את החור עמוק מדי.

השתמש בשיניים שלך

הימנעו מלעשות זאת אם יש לך אפשרויות אחרות לחתוך את הסיגר. אם אין סכין או חפץ חד ומחודד זמין, ייתכן שלא תישאר ברירה אלא פשוט לנשוך את הראש מהסיגר. פשוט ניכו חזק במקום שבו בדרך כלל מניחים את חותך הסיגרים. עשו זאת עם השיניים החותכות, הקדמיות (לא בצד כמו קלינט איסטווד). נסו לנשוך קרוב ככל הניתן לראש כדי ממש להוריד את העטיף ולא לפגום בשאר הסיגר.
אם לא עשיתם זאת בעבר, היו מוכנים לקבל שברי טבק בפה לאחר הסרת המכסה.

אם אתם מאוד להוטים לעשן איזה סיגר טוב אבל אין חותך בסביבה, אתם צריכים להיות בעלי תושייה ויצירתיות מספקת כדי למצוא דרך להדליק. עם קצת כושר המצאה וחפץ יומיומי או שניים, אתם יכולים לחתוך את הסיגר ולהכין אותו לחווית עישון מרגיעה, לא משנה מה הנסיבות.
איך אומרים?? – "חירני'ק מאלתר, חירניק פנתר"
ושלא יעבדו עליכם

חזור לPanda Cigars