שיעור מס 23 - איך מעלימים את הריח של הסיגר

לא כולם אוהבים את הריח של הסיגר..
כולנו חווים את ההערות על הריח החזק של הסיגרים, על הבגדים, בשיער, ברכב ואפילו באצבעות הידיים. בשונה מאיתנו המעשנים רוב סביבתנו אינה חובבת גדולה של הריח המתוק הזה.
אז מה עושים????
הפתרונות הטובים ביותר להעלמת ריח עשן
למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להעלים את ריח העשן, ורבות מהן אפילו לא דורשות מאיתנו להפסיק להתמכר לאחת מההנאות הגדולות של החיים.
שימו לב טוב טוב ובצעו את הכתוב
הַלבָּשָׁה
השרייה-השריית הבגדים במכונת כביסה מלאה במים חמימים עם נגיעה של סודה לשתייה אמורה לעשות את העבודה. אנו מציעים גם להוסיף כוס חומץ לבן למחזור השטיפה לפני ההפעלה.
אם אין לך גישה למכונת כביסה, הנח את הבגדים המושפעים בשקית ניילון עם שתי כפות סודה לשתייה ושני דפי ריח למייבש. הניחו לבגדים לנוח למשך הלילה, ואז שטפו ונערו החוצה את שאר פיסות הסודה לפני לפני השטיפה הסופית
לחות היא כלי מפתח נוסף להעלמת ריח מהבגדים. שיטה פשוטה היא להניח את הבגדים המעושנים במקום עם לחות גבוהה (לא ביומידור) אפשר באמבטיה (אבל זה סיכון למול הבן\בת זוג). המיקום אמור לאפשר ללחות לכסות את הבדובהמשך ככל שהיא מתאדה, רבים ממרכיבי הריח הסיגרים יימוגו גם כן. האלטרנטיבה הכי טובה היא לשים מים עם מעט חומץ בבקבוק ספריי, להתיז ולהניח להתייבש לפני הכביסה.
במצבים בהם אין זמן להחליף או לכבס את הבגדים, עדיף להחזיק תרסיס מסיר ריחות בהישג יד. התרסיס פועל על ידי מנדף את הריח, והוא אינו מתערבב עם ריח העשן כמו דאודורנטים אחרים (שרבים מהם משתלבים עם הריח הקיים ויוצרים ריח מזיק). ספריי בד למחסל ריחות של MustGo הוא אופציה טובה.
אוטו
נפתיע אתכם ונמליץ על שימוש בקינמון. התליך הזה קצת יותר מסובך כיוון שהוא מחייב את אותנו להניח את הקינמון בתוך סיר קטן ולהרתיח אותו לכמה דקות ואז את הנוזל לשים בכוס ולהעביר לרכב. כעת סגרו את חלונות המכונית ותנו לתערובת הקינמון לעשות את שלה. את התערובת השאירו באותו למספר שעות בנחת. תהליך זה ירענן את הנסיעה שלכם תיק תק.
בית
אז "לברי המזל" מביניכם שקיבלו אישור לעשן בתוך הבית אנחנו אומרים **@#* . אחרי שסיימנו נאמר שאמנם אנחנו אוהבים את הריח של הסיגר אבל לא במשך 24 שעות ביממה...
ראשית אתם יכולים להשתמש במטהר אוויר HEPA , מוצר מופלא שניתן להשיג און ליין כדי לחסל מולקולות המייצרות ריחות.
שנית, הרתיחו תערובת של סוכר לבן וחומץ, פזרו אותן בבית למשך כשעה כדי לספוג ריח.
עוד קצת תובנות
כלל התהליכים שהזכרנו כאן יעזרו לך לצמצם את ריחות עשן הסיגר במקומות שהזכרנו מאידך כולנו אנשים עובדים ועסוקים אז אולי עדיף פשוט לעשן במקומות שלא יצריכו.....

ושלא יעבדו עליכם

חזור לPanda Cigars