שיעור מס 47 - קצת אסקפיזם, הסצנות ההוליוודיות הטובות ביותר בעולם הסיגרים

47 – סצנות הסיגרים הטובות ביותר

ישראל במלחמה וכחובבי סיגרים אנחנו מחפשים מעט דקות של שקט.
המון עסקנו מה מלווה את הסיגר בורה הטובה ביותר אז הנה אנחנו מביאים לכם כמה דקות של אסקפיזם עם כמה מסצנות הקולנוע המוכרות בעולם שבהםן מעורבים סיגרים
 
כמה מהסרטים האיקוניים שמציגים דמויות המעשנות סיגרים משובחים כוללים את הדברים הבאים:
 
הסנדק - יצא לאקרנים בשנת 1972, זהו אחד הסמלים של הקולנוע של המאה ה-20. יש כמה סצנות בסרט המראות את הדמויות הראשיות - מרלון ברנדו, אל פאצ'ינו וג'יימס קאן - מדליקים סיגרים משובחים. בסרט זה, סיגרים הם בצורת פארחו, שהם ישרים וגליליים, מוצגים כסיגרים המועדפים עבור המאפיה.

 Scarface - הסרט המטורף הזה שיצא לאקרנים ב-1983 מככב אל פאצ'ינו, דמות שעוסקת בעיקר בהשגת  כוח עברייני,  עשיית כסף ועישון הסיגרים האהובים שלו. כשגילם את התפקיד של טוני מונטנה, פצ'ינו ביסס דימוי של עליונות ועושר - תמיד עם סיגר בולט משפתיו. פאצ'ינו שוב השתמש ב-Parejo בסרט.

American Psycho – הנה עוד סרט שמציג את Parejo הפופולרי מתמיד. סרט זה, שיצא לאקרנים בשנת 2000, מתאר אדם מופרע שמדליק סיגר לאחר שהרג אדם. הסרט הזה שייך עישון סיגרים לא רק עם יוקרה ועושר, אלא גם עם כוח להרוג.

ספיידרמן – הסרט הזה משנת 2004 הציג את ג'יי קיי סימונס בתפקיד ג'יי ג'ונה ג'יימס, הקול הרועש הקשוח של הבוס של פיטר פארקר. הוא דיבר עם סיגר גדול תלוי בצד פיו ונשף עשן בפניהם של עובדיו.

הטוב, הרע והמכוער - הסרט הזה עם קלינט איסטווד כולל כמה סצנות בולטות עם עישון סיגרים. הסצנות הראויה לציון הן כאשר טוקו, בגילומו של אלי וולך, חיפש במישור הלוהט בחיפוש אחר סיגר. הסרט הציג סיגרים בגדלים פארחו ופיגוראדו.

יום העצמאות - עם וויל סמית' בתפקיד הראשי בתור סטיבן הילר, הסרט הציג את האנושות נלחמת יחד נגד פלישת חייזרים. באמצע הלחימה, סמית' לקח הפסקה והדליק לעצמו סיגר לכמה רגעים של נחת...
 
דווקא כעת אנחנו רואים את הערבות ההדדית בין האנשים בקהילה שלנו ולא רק זו אלא גם בקהילה שלנו מארה"ב.
 
למרות שהסרטים האלה מציגים מעשני סיגרים באור מסוים, איננו צריכים להיות קשוחים, אגואיסטים כדי להדליק סיגר.
אנשים מכל הסוגים נהנים מהטקס וההרפיה הקשורים לאחד מהבילויים האהובים בייחוד כעט בשעת מלחמה.
חזור לPanda Cigars