שיעור מס 51 - התפתחות מעשן הסיגרים מאמר 4 - Panda cigars

51– התפתחות מעשן הסיגרים מס 4
הגענו לשלב של החקירות והתלהבות היתר, אנחנו מתחילים לנסוע לכנסים, לשמוע הרצאות, לחכות בתור רק כדי לקבל סיגר ספיישל אדישן מאלפונסו הבעלים של ביירון ואטאביי. מתחיל להבין מה הסיפור האמיתי סביב סיגרים קובניים ובגדול נפלת אתה מכור
מקרר סיגרים
טוב, אז הנה נפל לך האסימון שכל מה ששיחקת עד כה עם יומידורים שונים היה בזבוז זמן והחלטת שאתה חייב מקרר סיגרים, כמובן אתה חייב מקרר ל 500 סיגרים למרות שעוד לא חצי את קו ה100, אתה חייב מגירות עץ וכמובן שיהיו מעץ סידר ספרדי שהזמנת מאמאזון בדיל מעולה (ברוררר!!!). 
בוטיק
אתה רק בתחילת ההתמכרות ובשיא ההתלהבות מכל החברות הגדולות שה"חברים המבינים" המליצו לך עליהם אבל זה הזמן שלך לנסות את המיוחדים הבוטיקיים, הלימיטדים. תערובות חדשות ומגוונות קורצות לך כעת הרבה יותר, כמובן שאת רובם אתה בכלל לא מכיר אבל היי מה זה משנה.  מתחיל להשמע לך מוכר?.
מסחר, נפילות, החלפות
כעת לכל מפגש אתה לוקח איזה 6-8 סיגרים, חייב שיהיה לך מבחר למול מה שאתה הולך לאכול (למרות שאתה יודע בדיוק שיהיה מנגל) חייב שיהיה לך כמות להחלפות, אם בטעות תגיע איזו פנינה את החייב שיהיה לך משהו לחליף....
הסתרת חבילות מהמשפחה שלך
אתה מתחיל לקבל חבילות בתדירות די חשודה. השליחים הם חבריך הטובים ביותרנהיים אחים, אתה משלם מכרטיס ומבקש שיכתבו משהו על העסק, אתה דואג לאסוף בצורה דיסקרטית או לומר לאחיך (השליח) לשים מתחת לארון נעליים ומחביא אותן לפני שזוגתך שתחיה תראה אותן..
מעשן סיגרים מתוחכם – האבולוציה של מעשן הסיגרים.
מנסה קנדלה – עדיין שונא את זה
אתה מחליט לנסות שוב קנדלה. אתה עדיין שונא את זה – מה העניין איתם?
מתחיל להעריך קונטיקט
מה שחשבת פעם שקונטיקט הם סיגרים לחלשים, פתאום אתה מתחיל להעריך את המורכבות המלוטשת העדינה של העטיף. חלש היא כבר לא מילה גסה והסיגרים המעולים האלו האלה לא משוייכים כבר בהכרח לעישוני בוקר.
לפעמים הם אפילו מרכז העניינים.
אובססיה
אין דרך חזרה. יש לך את הגירוד הזה. אתה מעשן בקור של 0 מעלות, בהפסקות אוכל, אולי אפילו בחום הלוהט של תל אביב ואם יש לך מרצדס שחורה אז יצאת שרית חדד.
מערת הגבר
הפכת איזור בבית שלך לאיזור עישון.  בדר"כ במרפסת או גינה. לאלו ברי המזל מצליחים להמיר את המחסן ואלו שנגעה בהם יד האלוהים, מצליחים לעשן ממש בתוך הבית(יש לנו תיעוד שזה קרה-האישה אישרה והכל).
מחכה בתור שלוש שעות לפגוש את נלסון אלפונסו כאילו הוא אלוהי היצירה
ציון דרך לכל חסיד ומעריץ סיגרים.
סיור סיגרים
אתה טס לחופשה משפחתית אתה מבקר במפעל איפשהו. אולי בניקרגואה, הונדורס או הרפובליקה הדומיניקנית. אתה רואה את כמות המאמץ העצומה שכרוכה בייצור סיגר ומספר הידיים שהוא עובר ע"מ להביא אותו מזרע לאפר – זה רק גורם לך לאהוב את זה יותר. אתה חייב לעשות תערובת סיגר בעצמך וזה היה מדהים. את הכעסים של המשפחה כי גררת אותם ימים שלמים בסיורים דומים במפעלים שונים רק כדי לקבל טעימות נשים בצד ונתמודד איתם בבית
חזור לPanda Cigars