שיעור מס 54 - מדינות ואזורי גידול הטבק מאמר מס 2 - panda cigars

54– מדינות ואזורי גידול הטבק מס 2
 
תמיד ענייןאתכם איפה מגדלים טבק חוץ מקובה?
מה הטעמים וצבעים שמאפיינים כל מדינה?
והאם הטבק של קובה הוא הכי טוב ????
 
ניקרגואה
ניקרגואה מייצרת מעל 100,000 סיגרים בשנה ומספקת טבק שמתאים לטווח עצום של טעמים ותקציבים. עלי הטבק של ניקרגואה חזקים ובעלי טעמים של תבלינים, מורכבות הטעמים מאפשרת מגוון של חוויות עישון. האדמה הוולקנית של ניקרגואה מייצרת עלי טבק המפורסמים בטעמם המתוק והאדמתי. סיגרים מפורסמים -  Room 101, sancho panza.
 
מקסיקו
למקסיקו הסטוריה עשירה כבית לכמה מעלי הסן גרואן מדורו הטובים בעולם. גם העטיפים של מקסיקו לא נועדו להישרק ברקע הודות לטעמים העשירים של תבלינים, קפה טרי, שוקולד ופלפל שחור. טבק מקסיקני מגוון דיו ע"מ ליצור מגוון של מרכיבים לסיגר שפופולריים עד היום.
 
אקוודור
במהלך חרם המסחר בארה"ב בשנות ה-60, יצרני סיגרים חיפשו נואשות אחרי חלופה לעלי טבק קובניים. לא לקח זמן רב לגלות שאקוודור היא אזור מצויין לגידול טבק הודות לאפר הוולקני שמעורבב באדמה ואור שמש בשפע בחסות העננים.
 
הונדורס
להונדורס וניקרגואה גבול משותף  כך שהטבק שהם מפיקים עשוי להיות דומה. סיגרים מהונדורס נוטים להיות עזים ונותנים אווירה של טעם ייחודי ופחות מתוק מהסיגרים הקלאסיים מניקרגואה. 
מותגים מדהימים מהונדורס
Danli houndoras
La palina
 
אינדונזיה
אינדונזיה היא ביתם של עטיפי הסיגר סומטרה הכל כך פופולריים בזכות הטעם הבועט שלו ותווים עזים של פלפל ותבלינים. כיום מגדלים עטיפים אלה גם בהונדורס ואקוודור אבל הם לא משתווים לעטיף הסומטרה המקורי שמופק באינדונזיה.
 
ארצות הברית
למרות שכשמדברים על סיגרים חושבים על יבוא, למרבה ההפתעה ארצות הברית מגדלת טבק ברמה גבוהה שמשמש לסיגרים פרמיום.  למעשה, חלק מהעטיפים המשובחים בעולם מגודלים בעמק נהר הקונטיקט. בזכות הגידול בצל שלהם עטיפי הקונטיקט זוכים בפרסים על הטעמים העדינים והמתונים שלהם.
 
בין אם אתה אנין טעם או מעשן חדש כעת אתה יודע כמה אזור גידול משפיע על סוג הסיגר ואיכות הטבק. עם כל תשומת הלב המושקעת בתהליך, טבק מכל האזורים הוא בעל איכות גבוהה כמו גם עם איכויות וטעמים שונים, אולי תצטרך לנסות את כולם!
חזור לPanda Cigars