שיעור 16 - האם לשמור את הסיגרים בצלופן או לא

אז השבוע מתקשר אליי חבר מאחת הקבוצות ושואל אותי שאלה.האם לשמור את הסיגרים בצלופן, או לא? שאלה מצוינת.

 לפני שנצלול לעומק כדי לענות על השאלה החשובה הזו, עלינו להבהיר דבר אחד:

צלופן אינו פלסטיק אטום.

צלופן הוא יריעה דקה ושקופה העשויה מכותנה, עץ או קנבס. היריעה הזו גם נושמת וגם מתכלה. השימוש העיקרי בו הוא באריזות מזון, אך לאחרונה הוא גם הפך יותר ויותר פופולרי בתעשיית הסיגרים. 

הרבה מאניני הטעם בסיגרים נוטים לברך על ההמצאה והשילוב הזה כיוון שבמקביל לשמירה מסויימת על עטיף הסיגר, קיימת עדיין יכולת תנועת אויר פנימה והחוצה עקב יכולת היריעה לנשום. אלו יוצצרים סוג של מהפכה ביכולת השימור.

מאידך יהיו כאלו שיגידו שהנושא הוא סתם טרנג.כמה אניני סיגרים מרגישים נלהבים מאוד לגבי הנושא הזה. ואני??? אני נשאר די ניטרלי בנושא.

כדי לעזור לכם להחליט היכן אתם עומדים בנושא, בואו נעבור במהירות על כמה מהיתרונות והחסרונות הברורים ביותר של שמירה על הסיגרים בתוך עטיפות הצלופן הן מנקודת מבט קמעונאית והן מנקודת מבט צרכנית. היתרונות של השארת הצלופן

1. עוזר להגן על הסיגר

2. העטיפה מאפשרת לשים ברקודים.

\3. מקיים הפרדה בין הסיגרים ללא חשש לערבוב בין טעמים

4. מאפשר ליישן סיגרים טוב יותר

5.הצבע המגניב שנשאר על הצלופן עקב ירידת השמנים האטריים.

 

החסרונות

1. הצלופן יכול להסתיר חלק מהיופי של הסיגר וזה משהו שאנחנו ממש ממש אוהבים וגורם לנו לרכוש את הסיגרים

  מסקנה אז אחרי שאמרנו וראינו את הכל, או לפחות את הרוב, אני ממליץ לאחסן את הסיגרים בצורה הכי תורמת לאורח החיים של אותו המעשן.

כלל כפי שאמרתי מעלה אינני נותן חשיבות רבה לנושא, מאידך אנחנו לומדים להיות אנשי מקצוע ולכן ניתן את ההמלצה הכי מקצועית שנוכל.

אישית, אחסנתי את האוסף האישי שלי בשני הכיוונים - גם בצלופן וגם מחוצה לו - ושמתי לב להבדלים עדינים בלבד (אגב לפי המלצת היצרן).

אם אתם לטפל להתעסק המון עם הסיגרים או מישהו אחר יתעסק איתם (למרות שהנושא כל כך אישי שאין סיכוי אבל נניח) ההגנה הנוספת של הצלופן היא חשובה מאין כמותה.

אלו מכם שהם הבעלים הגאה של היומידור המציג את אוסף סיגרים משמעותי ולמשעי בגאווה, הם בהחלט יראו טוב יותר לעין ללא הצלופן.

בסופו של דבר, קחו בחשבון שסיגרים הם מוצר בעבודת יד שנוצר להנאתכם ולהרגעה, ועליכם ליהנות מהם בצורה הנכונה ביותר.  אז אחרי הכל, קחו את מה שדיברנו בחשבון וקבלו החלטה.
ושלא יעבדו עליכם.

 

חזור לPanda Cigars