התאמת משקאות לסיגרים - פנדה סיגרים | Panda cigars

אולי השיעור הכי פרקטי שעשינו עד היום!

חברים יקרים, התאמת המשקה לסיגר יכול להיות גורלי מאוד לחווית העישון של סיגרים כלל וסיגר ספציפי כללץ

תהנו..


עשן הסיגרים, הריח המתוק שכולנו מזהים מרחוק וישר מחפשים "מי מעשן סיגרים פה? בטוח אני מכיר". היוקרה, הכיף התחביב, החברים!!!
את החוויה הנהדרת ביותר של עישון סיגר טוב תמיד מלווה שילוב עם המשקה הנכון.
 
בין אם אתה מעשן סיגרים כבד או ממש בתחילת הדרך, מציאת ההתאמה המושלמת לסיגר שלך יכולה לשפר את חווית העישון הכוללת ולהפוך את הסיגר שלך לבלתי נשכח.
אגב ( המאמר "סיגר לכל זמן" מדבר בדיוק על החוויה המשתנה של אותו הסיגר בזמנים ומצבים שונים).
 
במאמר הזה, נחקור כמה מהדרכים הטובות ביותר לשילוב סיגרים ומשקאות ונספק טיפים למציאת ההתאמה המושלמת. לפני שנצלול להמלצות הזיווג שאנחנו מצפים שיהיה משמיים, חשוב לציין שאין כללים ברורים או נוקשים בכל הנוגע להתאמת סיגרים ומשקאות –

 
רק הנחיות כלליות או בעברית קלוקלת "כללי אצבע".
 
אז כמובן העדפה אישית, היא המפתח 
ומה שעובד מעולה עבור אדם אחד אולי לא יעבוד עבור אחר.
באופן כללי, ישנן שתי אסכולות –
האסכולה המשלימה – משקאות משלימים - טעמי המשקה והסיגר משלימים זה את זה).
האסכולה המנוגדת - (אגב ישראלית) משקאות מנוגדים (טעמי הזוגיות מדגישים זה את זה).
אחרי ששמנו לכם את כללי האצבע, בואו ניתן דריל דאון לכמה מהזיווגים הפופולריים ביותר של סיגרים ומשקאות.
 
 קפה
 
קפה הוא השילוב הקלאסי לסיגרים והשניים הולכים יד ביד. הרבה מאוד אנשים אומרים משפט "מה שגדל יחד, מת יחד" (אגב זה נשמע יותר טוב באנגלית). קפה ועלי טבק גדלים באותו חבל ארץ חובק עולם ויש האומרים שזה הזיווג משמיים המושלם שביניהם. אחרי שצחקנו, מעט רצינות. המרירות של פולי הקפה יכולה להשלים את המתיקות של הסיגרים והשניים יכולים ליצור איזון הרמוני של טעמים. כוס אספרסו חזקה משתלבת היטב עם סיגר בעל גוף מלא, בעוד שקלייה קלה יותר יכולה להשתלב היטב עם סיגר עדין יותר. ההתאמה בין המתיקות של החלב בקפה הפוך הולכת מדהים עם סיגר קונטיקט מתקתק.
נסו סיגרים כמו
Dunbarton t&t- sobremese brulee - 
קישור לסיגר
Room 101 – farce connecticut - קישור לסיגר
 
רום
רום הוא בחירה פופולרית לשילוב עם סיגרים, במיוחד עבור אלה שנהנים מהטעמים המתוקים ומלאים יותר של סיגרים. המתיקות של הרום יכולה להשלים את הטעמים של סיגרים רבים, במיוחד אלה עם תווים של וניל, קרמל או תבלינים (גם החריפים). רום כהה ומלא יכול להשתלב היטב עם סיגר בעל גוף מלא, בעוד שרום בהיר יותר יכול להשתלב היטב עם סיגר עדין יותר.
המלצות שלנו

הוואנה קלאב 7 – Room 101 – doomsayer meduro
דיפלומטיקו – Danli hounduras – the clown double maduro 
ג'וייש פיירט (רום ישראלי מרהיב) עם – persian king  
 
 
ג'ין
ג
'ין אולי לא המשקה הראשון שעולה לך בראש כשאתה חושב על שילוב סיגרים, אבל הוא (או היא במקרה של בילי ג'ין) יכול להיות התאמה מפתיעה לטובה. הטעמים הצמחיים והבוטניים של הג'ין יכולים להשלים את הטעמים הארציים\אדמתיים של כמה מהסיגרים, במיוחד אלה עם תווים של ארז או עור.
סיגרים אלו בדרך כלל מאופיינים בעטיף הבאנו, סומטרה או ניקרגואה. ג'ין וטוניק קלאסי יכול להשתלב היטב עם סיגר עדין יותר, בעוד ג'ין מרטיני יכול להשתלב היטב עם סיגר בעל גוף מדיום +. ההמלצות שלנו
ג'ין וטוניק קלאסי ילך מעולה עם
Stolen throne – 3 kingdoms - קישור לסיגר
LCC – Choshi - קישור לסיגר
Caldwell – blinds man bluff - קישור לסיגר
 
וויסקי
וויסקי הוא השילוב הקלאסי והברור מאליו לסיגרים,
 אגב ולא בכדי. הטעם העשיר והמגוון, לעיתים מתוק ולעיתים מעושן של הוויסקי, משלים את הטעמים הנועזים של סיגרים רבים והשניים עובדים יחד כדי ליצור חוויה מורכבת ומהנה. וויסקי הוא עולם סופר רחב שיכול לתת חוויות טעמים שונות ומורכבות, לכן שימו לב שכאשר תצליחו להתאים וויסקי וסיגר בצורה טובה, חווית העישון שלכם תעלה  בכמה וכמה רמות. מאידך אם תעשו התאמה לא טובה אפילו לוויסקי שאתם רגילים לשתות באופן קבוע הסיגר פשוט ירגיש לכם גרוע!
ההמלצות שלנו.
קישור לסיגר - Sancho panza– extra forte - בלויני 12
קישור לסיגר - Stolen throne – crook of the crown - גלנפידיך 14 
קישור לסיגר - Room 101 – Snake shake - גלנדרונך 


 
 
בירה

בירה אולי לא המשקה הראשון שעולה בראשכם כשאתם חושבים על סיגרים. מאידך האקלים הישראלי בהחלט משאיר לנו מקום מצויין לבירה צוננת לצד הסיגר שלנו. הגזים בבירה יכולים לעזור לנקות את החך בין השאיפות, לקרר אותנו מאוד אחרי רטרוהייל חזק וכמובן לקרר את חלל הפה בשליש השלישי של סיגר בגוף מלא.
הטעמים בבירה רחבים מאוד ויכולים להיות ליווי נהדר לכל סוגי הסיגרים. החל מהבירות המתוקות דרך הבירות הקלילות ליום כיף בים ועד כמובן לבירות הכבדות הצמיגיות והמרירות.
ההמלצות שלנו??
קורונה קרה עם לימון
קסטיל רוז' קרה
אלו ילכו עם סיגר בגוף מדיום+
 
 
 
קוניאק

קוניאק הוא סוג של ברנדי המיוצר במחוז שראנט בצרפת ורק קוניאק המיוצר במחוז הנ"ל יכול להיקרא באופן אמיתי קוניאק. הקוניאק משתלב היטב עם סיגרים בשל טעמו העשיר והמורכב. המתיקות של הקוניאק יכולה לאזן את המרירות שאנו מרגישים בסיגרים. הסיגרים, עובדים יחד כדי ליצור חוויה יוקרתית ומפנקת. המתיקות הזו יכולה להיות חוויה משלימה נהדרת למעשן שרק מתחיל את דרכו בסיגרים בגוף מלא יותר.
 
לסיכום, התאמת סיגרים ומשקאות הוא חוויה מהנה מאוד וככלל מאוד אישית.
אנו החלטנו לשים לכם את כללי האצבע בלבד כדי לתת לכם את תחילת הדרך הנכונה. ניסוי עם שילובים שונים יכול לעזור לגלות את ההעדפות ולשפר את חווית עישון הסיגרים הכוללת
לא משנה איזה משקה אתה מעדיף, התאמה מושלמת מחכה לך.
נסו וספרו לנו על השילובים הכי טובים שלכם!!


ושלא יעבדו עליכם!!!!
חזור לPanda Cigars