סקירת פנדה סיגרס - סוברמסה ברולה | review - dunbarto t&t - sobremesa brulee - פ

הסיגר Sobremesa Brulee הוא הוצאה ייחודית של Dunbarton Tobacco and Trust, חברת סיגרי בוטיק שהוקמה על ידי סטיב סאקה, דמות וותיקה ומוכרת בתעשיית הסיגרים. הסיגר כולל תערובת של טבק מניקרגואה ופנסילבניה Broadleaf והוא עטוף בעטיפת גוון אקוודוריאן קונטיקט.

 Cold Draw - השאיפה הקרה של הסיגר Sobremesa Brulee חושפת טעם של טבק קרמי ומתוק עם תווים של קרמל וניל. המשיכה הקרה היא חלק חשוב מחווית העישון מכיוון שהיא נותנת מושג לאילו טעמים לצפות לאחר הדלקת הסיגר. 

שליש ראשון - עם חיתוך הקאטר והדלקת הסיגר מיד נבחין מיד בעשן החלק והקרמי שלו ובתווים של קרמל ווניל. העשן עשיר וממלא עם מתיקות מעודנת המתמשכת בחיך. הבעירה אחידה והמשיכה ממש ללא מאמץ. במהלך השליש הראשון, הטעמים עדינים עם רמזים לאגוזים, ארז וקרם ווניל. 

שליש שני -בשליש השני של הסוברמסה הטעמים הופכים מורכבים יותר. העישון הופך לגוף מעט מלא יותר עם טעמים של עור, פלפל לבן ושוקולד מריר. כאן גם כאמור נבחין בעלייה קלה בחוזק מכיוון שתכולת הניקוטין של הסיגר מתחילה להשפיע.

שליש שלישי - השליש האחרון של הסיגר הוא המקום בו הטעמים הופכים להיות עזים יותר. ייתכן שנבחין בטעם חזק של תבלינים יחד עם תווים של אדמה, עור קפה ווניל אגוזי.  

אפר ומבנה - האפר של הסיגר  מוצק ועמיד ובעל צבע אפור בהיר. מבנה הסיגר מצוין עם בעירה חלקה ואחידה.המשיכה/שאיפה נשארת ללא מאמץ לאורך כל חווית העישון ומאפשרת לך ליהנות לחלוטין מהטעמים של הסיגר. 

לסיכום - הסוברמסה ברולה הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש עישון חלק ומלא טעם עם מגע של מתיקות. העטיפה הייחודית ופרופיל הטעמים המורכב שלו הופכים אותו לבולט בשוק הסיגרים המוצף של היום. פרופיל הטעם של הסיגר מאוד מורכב ומגוון עם ניואנסים ושינויים עדינים לאורך חווית העישון. 

 אני מאוד נהנתי

 

 

חזור לPanda Cigars