פנדה סיגר - שלבי אפיון וסקירת הסיגר עם חלוקה לשלישים | review and cigar learning


Cold Draw - ה
 הוא השלב הראשון של עישון סיגר, בו לוקחים כמה שאיפות לפני שמדליקים אותו. במהלך שלב זה, ניתן לקבל תחושה של הטעמים המוקדמים של הסיגר וניתן לקלוט תווים של טעמים עדינים אחרים.

שליש ראשון - השליש הראשון של הסיגר מתחיל בהדלקתו. בשלב זה הטעמים הם בדרך כלל עדינים. לעשן שמתגלגל בפה עשוי להיות גם מרקם קרמי או מתוק ויעיד על עוצמת הסיגר. ככל שתמשיך לעשן הטעמים עשויים להיות בולטים יותר עם רמזים מתפתחים

שליש שני - השליש השני של הסיגר הוא המקום בו הטעמים הופכים מורכבים יותר. לעשן עשוי להיות גוף מלא יותר עם טעמים מתפתחים בעוצמה גדולה יותר כיוון שאנו מתקרבים עם העישון לנקודת השאיפה. לכן ייתכן שנבחין גם בעלייה קלה בכוח, מכיוון שתכולת הניקוטין של הסיגר מתחילה להשפיע.

שליש שלישי - השליש האחרון של הסיגר הוא המקום בו הטעמים הופכים לעזים יותר. ייתכן שתבחין בטעם חזק של תבלינים או בטעם המובהק של הסיגר. לעשן עשוי להיות גוף מלא יותר וחוזק הניקוטין עשוי להיות בולט יותר. בשלב הזה לעיתים נמליץ להניח את הסיגר ולעשן עם הפסקות ארוכות יותר.

חימום יתר של הסיגר – לעיתים נעשן מהר מידי והסיגר יתחמם יתר על המידה. כאשר זה קורה נשים לב לתופעה מעניינת שכמות העשן תהיה קטנה יותר. נמליץ להניח את הסיגר ולתת לו להתקרר.

לסיכום
פרופיל הטעם של סיגר יכול להיות מאוד מורכב ומגוון, עם ניואנסים עדינים ושינויים לאורך חווית העישון. הטעמים והחוזקים של סיגר יכולים להיות מושפעים ממגוון גורמים, לרבות סוג הטבק בו נעשה שימוש, אופן יישון ועיבודו ואופן גלגול הסיגר ואחסונו.

חזור לPanda Cigars