שיעור מס 39 - כמה עובדות על הסיגרים הקובנים - Panda cigars

כמה עובדות על סיגרים קובניים

 

סיגרים קובניים עטופים במעין מיסטיקההם נחשבים ברחבי העולם כעל הגביע הקדוש שלאז אם אתם חובבח סיגרים הנה כמה עובדות על הסיגרים הקובניים.

  • המותג Cohiba הוא שם נרדף לסיגרים משובחיםCohiba,  שיוצר במקור בלעדית עבור פידל קסטרו, הוא בדרך כלל המותג הראשון שאנשים חושבים עליו ביחס לסיגרים קובניים.
  •  Partagas Serie D מס' 4 הוא בין הסיגרים הפופולריים ביותר המיוצרים בקובהעם זאת, חובבי סיגרים חייבים להיות זהירים בקניית Partagas שלהם מכיוון שאותו מותג מיוצר גם ברפובליקה הדומיניקניתהגרסאות הדומיניקניות אינן מכילות שום טבק קובני.
  • סיגרים קובניים הם יקרים אפילו בקובהבמהלך תקופת האמברגו, סיגר קובני בודד עלה בדרך כלל בסביבות 25 דולר. כיום המחיר לא כל כך רחוק ועדיין יקר מאוד.
  • חברות סיגרים קובניות העסיקו קוראי עיתונים וסיפורים גלגול סיגרים יכול להיות עבודה מאוד מונוטונית וכדי לשמור על העובדים ערניים ומלאי מוטיבציה שכרו יצרני סיגרים קובנים "לקטורים" – מרצים שיקראו בקול בזמן שהעובדים מבצעים את עבודתם העדינה אך החוזרת על עצמה.

מדווח שהלקטורים קוראים עיתונים ממשלתיים וגם ספרים בדיונייםבהיעדר לקטורים, העובדים האזינו ל'נובלות רדיו' כלומר סיפורים רומנטיים בתחנות הרדיו הקובניות.

  • הסיגרים הקובניים הם כבר לא הטובים בעולם  כיום יהיה קשה לקרוא לסיגרים הללו הכי טובים בעולם כיוון שעקב הביקוש יש סברה שהפיקוח על האיכות ירדה, מאידך המיתוג קיים ונשאר. למול הנושא הזה הסיגרים של העולם החדש נכנסו חזק מאוד לשוק עם שיטות וטעמים חדשים אשר נותנים למעשנים ממש "עולם חדש" לחקור ולהנות, לכן כיום להשוות את הקובניים לסיגרים איכותיים מהעולם החדש זה ממש להשוות בין טעמים אישיים והעדפות ולכן הקביעה היא כזו.
חזור לPanda Cigars