שיעור מס 43 - מתנות לחגים - Panda cigars

מתנות מתנות מתנות

כל הזמן אנחנו קונים מתנות לימי הולדת, ימי נישואין, יום האהבה, הגבר, אישה, החתול ויום העצמאות.

אז הפעם אספנו עבורכם כמה טיפים של מה לרכוש לאוהבי הסיגרים.

 


מעשני סיגרים נהנים מהטעם, מהריח ומהטקס של הסיגרים האהובים עליהם. לצד זה אנחנו נהנים לא פחות מההיבט הטקסי של החיתוך, הדלקה, ישיבה, אווירה ועישון. אז אם רציתם לעזור ליקיריכם להנות באופן מלא מטקס העישון הדרך הטובה ביותר היא לתת את המתנה שתתרום לטקס ותביא את הטאצ' הנוסף שבא מהלב.

 

הפריטים הבאים יהוו מתנות מושלמות עבור חובב הסיגרים שיקר לליבך

  • באנדל/סמפלר סיגרים – באנדל/סמפלר סיגרים מהווה מתנה נהדרת כאשר אינך יודע מהו הסיגר האהוב על מישהו. מתן מבחר קטן של סיגרים הכולל מדגם של כמה מהמותגים הפופולריים ביותר יאפשר לנסות טעמים שונים.

לחלק מהמותגים יש אפילו ערכות מתנה מוכנות במיוחד לאירועים כאלו. 

אם אתם מכירים את העדפות העישון של יקירכם, זו יכולה להיות דרך טובה להציג לו או לה את המבחר החדש  שדומה למה שיקירכם אוהב.ף

  • מנוי סיגרים –עישון סיגרים יכול להיות חוויה חדשה ומעניינת עם כל מקל חדש. ההתרגשות בקבלת מנוי חדש בכל חודש עם סיגרים חדשים ומפתיעים שיביאו אותנו להתנסות חדשה ומרגשת בכל פעם.
  • ערכת אוניברסיטה  סמפלר סיגרים מלווה בהסברים על ההשפעות של הטבק השונה שנמצא בסיגרים, על הטעמים, חוזק וגוף.
  • יומידור – היומידור הוא הכרחי עבור כל מעשן . היומידורים הם קופסאות קטנות שמכילות מספר סיגרים. הם שומרים על הסיגרים במצבם האופטימלי עד שהם מוכנים לעישון. שמירה על הסיגרים ביומידור תשמור גם על הארומה והטעם הייחודיים שלהם. אם מי שאתם מתכננים לתת לו מתנה נמצא הרבה בדרכים שווה לחשוב על יומידור נסיעות.
  • חותכי סיגרים - חותך סיגרים חיוני לכל מעשן סיגרים. סביר להניח שחובבי סיגרים לא יתלוננו אם הם יקבלו מספר חותכי סיגרים, כי הם פריט נהדר לאיסוף. חותכי סיגרים מגיעים גם במגוון סגנונות, אז חפשו משהו שמתאים לאישיות חובב הסיגרים שלכם. אם הם בחוץ, שקלו משהו קלאסי אך עמיד; מצד שני, אם הם מאוד צעירים ושיקיים, חפשו חותך סיגרים בעיצוב אלגנטי.
  • מציתים – מציתים של סיגרים הם שונים מאלה המשמשים לסיגריות. מצית טורבו היא אופציה פופולרית בקרב חובבי סיגרים. היא מייצרת להבה גדולה יותר, עמידה ברוח והיא מושלמת להדלקת הקצה הרחב של סיגר. מתן לאדם שאתה אוהב מצית לפיד יפה ואלגנטי יהפוך את האירוע החגיגי שלכם למיוחד.
  • מאפרות סיגרים - אם יש מעשני סיגריות בבית, אל תצפו שחובב סיגרים יחלוק איתם את המאפרה. סיגרים דורשים מאפרה שונה מסיגריות בגלל גודלם וגם כיוון שסיגריות הוא ריח שונה. העניקו ליקיריכם מאפרה בעיצוב המתאים לו ביותר. 
  •  

    אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל לקנות לקראת החגים ואם מישהו ברשימה שלך הוא חובב סיגרים יהיו לך פריטי מתנה רבים לבחירה.

חזור לPanda Cigars