שיעור מס 48 - התפתחות מעשן הסיגרים 1\5 - Panda cigars

48– התפתחות מעשן הסיגרים מס 1
כל אחד מאיתנו התחיל איפשהו ולכן החלטנו לרכז עבורכם את השלבים בהתפתחות מעשן הסיגרים.
התפתחות מעשן הסיגרים
לכולנו יש את המסע הייחודי אל תוך עולם הסיגרים היוקרתיים: חלקנו התחיל בגיל מאוחר בחיים, חלקנו הכיר את העולם הזה בגיל צעיר, אבל לא משנה באיזה מקום נכנסתם לעולם הזה, סביר להניח שאתם לא היחידים. מצאתי שיש יותר מכמה התאמות בסיפורי הסיגרים האלה שיצרו סט של מסלולים משותפים שאני קורא להם "האבולוציה של מעשן הסיגר.
חנות נוחות/ייצור מכונה עם טעמים בחוזק מטורף
אתה בסביבות גיל 16 עד 18 ואתה והחברים שלך מחפשים לעשות משהו קול. יש לסיגר פיית עץ לסיגר עם טעמים מטורפים (אלה לא סיגרים של יוקרה).
סיגר באירוע
חבר התחתן או שנולד לו תינוק. אין לך מושג מי ייצר את הסיגר או אפילו איך לעשן אותו. בתקווה שמישהו עזר לך לקטום אותו ולהדליק אותו. סביר להניח שחווית העישון היתה אסון אבל מי יכול להאשים אותך, היית צעיר ותמים.
קובנים מזוייפים בחופשות
אתה בחופשה במקסיקו; הסיגר הקובני החמקמק סוף סןף בהישג יד. אתה רואה אותם מצד הדרך נועצים בך עיניים מתוך הקופסה עם המכסה מזכוכית, מתחננים שתיקח אותם איתך הביתה. סכום של כסף זר והאוצרות האלה שלך!
פוקר עם חברים או סיגר על מסלול הגולף
אתה עם כמה חברים והם מושיטים לך סיגר. זה בחוג חברים מצומצם אז אתה מרגיש נוח לשאול איך לעשן אותו או איזה סוג סיגר זה בכלל. אתה מתחיל להבין על מה כל ההתרגשות.
סיגר בטעמים
אתה מקבל סיגר בטעמים בפעם הראשונה. טעמים וארומות מרתקים נכנסים לתוך חווית העישון ומה קורה? זה מטורף – אולי אתה יכול להיכנס לתוך העניין...
חווית הלאונג' הראשון
אתה מוצא חנות סיגרים מקומית וכמו גוזל קטן אתה צריך ללמוד לעוף. למזלך, הבחור בחנות יכול לעזור לך לפרוח מתןך הקן.הוא מראה לך את המקום ועונה על כמה שאלות ומנחה אותך לתוך חיים חדשים לגמרי.
חזור לPanda Cigars