שיעור מס 49 - התפתחות מעשן הסיגרים 2\5 - Panda cigars

49 – התפתחות מעשן הסיגרים מס 2
אז עכשיו אנחנו מתקדמים, כבר רואים קטלוגים, מנסים קאטרים שונים ואפילו נחשפים לסיגר בשם קנדה..
נו שויין......
תהנו
קדחת הקטלוגים – סמפלרים 
אתה מתחיל לצבור תאוצה; אתה מוצא פרסומת לסיגרים ברשת או שקטלוג כלשהו מגיע לידיך. זה ממש לא משנה. בקיצור, הזמנת סמפלר! אתה עשיר בסיגרים עכשיו. מלך. 10 סיגרים ב 25 דולר! אתה עכשיו סוחר "משופשף". מגיעים אליך יותר סיגרים ממה שתוכל לעשן (לפחות כך אתה חושב). כל הסיגרים האלה גרועים אבל אתה לא יודע זאת עדיין. מה שחשוב זה שאתה בעניינים!
היומידור הראשון – 20 סיגרים
אתה צריך לאחסן איפשהו את כל היפהפיים האלה. אתה קונה יומידור סקסי שולחני עם מכסה זכוכית. הוא מכיל עד 20 סיגרים ואתה חושב לעצמך, "למה בכלל אני צריך 20 סיגרים"? אתה גנגסטר או משהו? אתה צופה בסרטון איך לעשות סיזונינג ליומידור שלך ומרגיש בכיף עם הקטע.
יומידור של 20 – האבולוציה של מעשן סיגרים.
שלב הניסויים (הידוע בכינויו שלב ה"למצוא את עצמך")
ככל שאתה מבקר בחנות הסיגרים יותר אתה מחיל לפתח דעה. אתה מתחיל למצוא דברים שאתה אוהב.
קטרים ענקיים של סיגרים
משהו שווה שגילית – מוכרים את הסיגרים הקטנים באותו מחיר כמו את כל היתר. כל הכבשים האלה בלאונג' מעשנים את הסיגרים הנשיים אבל לא, לא אתה – אתה מעשן סיגרים בגודל של אלת בייסבול כמו סוס! יש כמה כאלה בגודל עצום ואתה יכול לעשן סיגר בודד בחמש או שש שעות, בלי בעיה.
מנסה קנדלה – שונא את זה
מה זה? הסיגר נראה מצחיק. הוא ירוק כמו איזה סוג של סיגר לטאה. יש לזה טעם של חציר רקוב ושרוף ולא מריח טוב בכלל!  אולי משהו שאתה מפספס...?
סיגר שיפתח לך את העיניים
(לחלק מכם הקוראים היה המזל להתנסות בגיל צעיר יחסית, לחלקנו לא היה מזל כזה).
הסיגר הזה הוא כמו הגלולה האדומה מהמטריקס. ברגע שעינת אותו הכל נגמר. אתה הוא זה ששייך אל עולם הסיגרים עכשיו. הסיגר הזה גרם לך סוף סוף להבין מה מסתתר בתוך בסיס העניין. הסיגר שגרם להכל להיות הגיוני. לחלקנו (רבים מאיתנו) זה פדרון, בשבילי זה הפרדומו שמפיין.
הסיגר הזה מעיר אותך אל תוך עולם של סיגרים ובעקרון עולה לך אלפים על אלפים של דולרים כי מה תעשה עכשיו? תפסיק?
חזור לPanda Cigars