שיעור 19 - איך לאחסן נכון סיגרים - panda cigar

אחסון נכון של סיגרים 

כל הזמן יש שאלות על נושא אחסון הסיגרים. שקונים סיגרים וודאי שהדאגה העיקרית שלנו היא זו הרי מה עבדנו לחינם?? 

כישראלים טובים לא תרצו לבזבז הרבה כסף על ידי אחסון לא נכון של סיגרים יקרים כך שהם יאבדו את הטריות והטעם שלהם. כלל, סיגרים יתייבשו בלחות נמוכה או יספגו יותר מדי לחות כאשר לח מדי. למעשה, הסיגרים ימשיכו לספוג לחות עוד ועוד עד שכמות הלחות תתאים לזו של הסביבה שסביבם.

עישון סיגר לח הוא חוויה נוראית. הוא יכבה, הטעמים יהיו נוראיים, העשן לא יעבור כמו שאנחנו רוצים ושלא לדבר על הריח!!!!סיגר צריך להיות בטמפרטורה ובלחות המתאימה כדי לאפשר בעירה טובה של הטבק. מצד שני, כשהסיגר יבש מדי, השמנים האתריים יתנדפו, וכתוצאה מכך הטעם והארומה יפחתו משמעותית.

הסיגר האידיאלי צריך להכיל בסביבות 12-14% ממשקל הלחות הכולל שלו, המקביל ל-60-70% לחות יחסית. 

על מנת לשמור על הטמפרטורה והלחות האופטימלית של סיגרים, יש לקחת בחשבון את הדברים הבאים: טמפרטורה ולחות - חשוב לעקוב אחר הטמפרטורה והלחות. זה לא מספיק לשמור את הסיגרים שלכם בלחות מסויימת ולשכוח מהם. אם אתם רוצים לשמור על הסיגרים שלכם טריים וטעימים לאורך זמן, יש לשמור על הלחות והטמפרטורה ברמה האופטימלית ולעקוב כל הזמן. ·  

     המצב האידיאלי לסיגרים (למעט קובנים) הוא 69-71% לחות ו-17-21 מעלות. ·       סיגרים קובנים ישמרו באותה הטמפרטורה אך בלחות של 65% .

מצב זה ימנע מהעטיפה של הסיגר להתעבש או להיסדק. 

איכות - אם אתה רוצה סיגר פנטסטי שאתה יכול לעשן לאורך זמן, כדאי להתחיל בבחירת סיגר איכותי. חנויות מוכרות ימכרו סיגרים מהשורה הראשונה ששווים את הכסף, אבל ברגע שאתה מבצע את הרכישה, חשוב לא פחות לאחסן אותם בצורה נאותה.

 יומידור - מכשיר אדים הוא קופסה עשויה היטב המיועדת אך ורק לאחסון סיגרים. ליומידור טוב בדרך כלל יש מגש להרמה ומפריד בין מכשיר או מקור הלחות לסיגרים עצמם, מה שמקל על אחסון ושליפה של סיגרים. המחיצות גם עוזרות לארגן את הסיגרים טוב יותר, נותנות גישה קלה לכל סיגר שנרצה לעשן בכל זמן נתון. ניתן לשמור על הלחות היחסית בתוך היומידור באמצעות מכשיר אדים פסיבי או אקטיבי.  

מכשירי אדים - מכשירי האדים הפעילים מופעלים באמצעות חשמל ובעלי חיישן מובנה הקובע אם יש להוסיף לחות. מכשירי האדים הפסיביים אינם מופעלים על ידי חשמל אלא משתמשים בהולכה בסיסית של אדים כדי לשמור על לחות יחסית בתוך הלחות.לצד אלו ניתן להשתמש בשקיות החכמות בובדה או ממותגים אחרים שהן המוצר הכי מדוייק שאיננו תלוי בחשמל.

 אחסנה נכונה של הסיגרים שלכם תבטיח שהרעננות והטעם שלהם ישמרו עם הזמן.

 

אז שלא יעבדו עליכם 

חזור לPanda Cigars