שיעור מס 50 - התפתחות מעשן הסיגרים מאמר מס 3 - Panda cigars

50 – התפתחות מעשן הסיגרים מס 3
טוב תקשיבו, עכשיו זה השלב המסוכן!!
התמכרות היא אירוע משמעותי שמשתלט על כל אספקט של החיים שלנו.
רק תמרור אזהרה!!!
שלב המחקר
אתה לכוד עכשיו. אתה קורא כל מה שאתה יכול על ההסטוריה המעניינת של הסיגרים. אתה מתחיל ללמוד על נותגים, מפעלים ותהליך הטבק עצמו. מתחילה להתפתח תשוקה אמיתית והרצון להיות החבר המבין.
עישון סיגר הפוך בטעות
אתה מעשן מאוחר בלילה, אתה כבר עייף אבל לא מוכן לוותר. לפיכך טעויות ואירועים מצחיקים (או פחות) קורים. במזל לא שרפת את עצמך.
חיתוך סיגר הפוך – האבולוציה של מעשן.
יומידור של 100
היומידור הראשון של סיגרים שלך כבר לא מספיק. הלו, איך אפשר להמשיך להתנהל עם יומידור ל 25 סיגרים. זהו התקבלה ההחלטה ואתה רוכש אחד גדול של 100 סיגרים לפחות. 
אתה כבר לא חובבן, אתה סמכות חוקית בענייני סיגרים.
סיגרים בהצעות מחיר
אתה הופך לבעייתי מאוד, זה גוזל ממך את רוב זמנך. אתה קונה סיגרים שמעולם לא שמעת עליהם ויותר גרוע, כאלו שאתה אפילו לא רוצה אותם! מה?? קונה באנדל רק כדי להשיג סיגר אחד?? כן כן!!! אתה מתעלם הכספי שלך ומבני משפחתך בחיפוש אחרי מבצעים על סיגרים, האשראי כבר קשוח, אתה מחביא מבת הזוג, פשוט גיהינום. בקיצור את המכור כמו סוחר בבורסה – הזאב מוול סטריט אעלק...
למצוא קובני אמיתי
שמת יד על סיגר קובני אמיתי. אולי קנית אותו. אולי מישהו נתן לך אותו, זה לא משנה – יש לך אותו! אתה לא ממש מבין על מה כל הרעש והבלאגן...
קבוצות וואטסאפ
עכשיו אתה כבר בשלב מאוד בעייתי. הקבוצות וואטסאפ שלך גורמות לך לפגוש עוד מכורים כמוך וכ אתה לאט לאט הופך ומעשיר את הידע והשיח. בנוסף אלוהים ישמור כמה קבוצות יש!! אוהבי הסיגרים, שונאי הסיגרים, חובבים הסיגרים, סיגרים וויסקי, סיגרים וקפה, סיגרים ובשר, סיגר וחלב, רק חסר שלו סיגר בחלב אימו ואנחנו על הגל!
חזור לPanda Cigars